Culebra Island, Puerto Rico // Let us be Tropical

Friday, January 13

This is how we enjoy Winter in Puerto Rico. Earlier this week I visited one of my favorite places in the world: Flamenco Beach at Culebra Island. This place never ceases to amaze me, is just breathtaking. The water was warm, the breeze cold (well not cold, cold but you get me), just ideal! I had so much fun but the day went by too fast, (insert sad face) can't wait to go back.
Here are some images. Hope it inspires,
Nydia

Así se pasa el invierno en Puerto Rico. La playa flamenco en la Isla de Culebra es uno de mis lugares preferidos en el mundo. Su belleza nunca me deja de sorprender. La playa es una hermosura! El mar cálido, la brisa fria (bueno lo que es frio para el caribe jaja... ) simplemente ideal!
Aquí varias fotos, espero les inspire! Un abrazo desde la isla de encanto,
Nydia
Lianne gifted me with this gorgeous Shop Bando cup!

Lianne me obsequió este hermoso vaso de Shop Bando! 

No Comments

WUNDERKIND © 2016 | Template by Blogs & Lattes